Tomter Vel

Årsmøte 2018

23. april, klokken 19.

På idrettshuset i peisestua

Takk for oppmøtet. Her er årsmelding, budsjett og protokoll.

Årsmelding 2017

I perioden mellom årsmøtet 1.6.2016 og årsmøtet 28.5.2017 bestod styret i Tomter Vel av: Fredrik Borch Lynghaug (leder), Alexander Savert (nestleder), Margunn Aanestad (sekretær), Frank Olsen (styremedlem), Roar Fredriksen (styremedlem), Jan Egil Johansen (styremedlem), Gunn Elisabeth Støkken Leren (arrangements-komite/styremedlem), Agnes Cole (kasserer).

Gjennom året har styret hatt følgende styremøter: 18. september, 29. november (inkl. julebord) og 19. mars. Det har i tillegg vært noen mindre møter uten fulltallig styre, for eksempel praktisk koordineringsmøte for høstsamlingen, samt flere møter i komiteen som arbeidet med forslag til miljøgate.

Det er nå engasjert en betalt regnskapsfører (Espen Thorsrud), og gjennomført en opprydning i vellets bank-konti. Vi har nå en driftskonto og en sparekonto, hvor leder og regnskapsfører har disposisjonsrett.

Det er etablert et nettsted samt en facebook-gruppe. vellet er også registrert i Brønnøysundregisteret for å kunne motta grasrotandel.

Det har vært gjennomført følgende tiltak:

Styret har har flere komitéer som vil arbeide med for eksempel trafikkforhold, turstier, miljøgate, sentrumsutvikling m.m. og vil holde kontakt med Hobøl omkring disse og andre saker som er i befolkningens interesse.

Tomter, 1. april 2018
Styret i Tomter Vel

Vedtatt budsjett for 2018

Inntekter Kroner
Grasrotandlel 500
Kontingent (250 kroner x 186 betalende medlemmer) 46 500
Renteinntekter 1 000
Sum 48 000
Utgift Kroner
Lønn regnskapsfører 1 000
Bankgebyrer 500
Porto, kontorrekvisita 2 500
17. mai feiring 7 500
Komitearbeider 22 500
Julegran-tenning: jul (300 godteposer x 20 kroner) 7 000
Rusken (søppelrydding i sentrum til 17. mai) 4 000
Leie av lokaler og bevertning årsmøte og medlemsmøter 2 500
Nettside 500
Sum 48 000
Budsjett for Tomter Vel 2019 Årsmøteprotokoll 2018